Yksinasuvat 65+ Talkooretki ma 16.9.2024 Ystävyyden majataloon Kruusilaan

ma 16.9. klo 10.00

Ystävyyden majatalo

Lähtö klo 10 Eerikinkatu 3:n edestä, paluu n. klo 17. Ystävyyden majatalo haluaa olla pieni saareke antamisen ja vastaanottamisen kulttuuria ostamisen ja myymisen maailmassa. Autamme majatalon päivän askareissa ja samalla mahdollistamme, itsellemme ja jollekin toiselle virkistymisen hetken. Saamme myös keskustella ja kuunnella majatalon emännän Soilen ajatuksia elämästä.

Varauduthan talkoisiin sopivalla vaatetuksella ja kengillä. Ruoka ja kahvi 9 €. Matkakustannukset lähtijämäärän mukaan 12-25 €. Ilmoittautuminen 4.9. mennessä raija.eeva@evl.fi. Ilmoitathan yhteystietosi ja ruoka-allergiasi. Lisätietoja diakoni Raija Eeva, 040-3417 581.

• Aikuisille Aikuisille

Tuomiokirkkoseurakunta