Työikäiset yksinasuvat: Retki Liedon Vanhalinnaan

to 4.7. klo 14.00

Kokoontuminen Vanhalinnan kahvion edessä, os. Vanha härkätie 111, Lieto

Historian havinaa, ainutlaatuinen miljöö. Luvassa luontopolku, Linnavuorella käynti, kahvittelua omin eväin tai kahvioherkuin. Museovierailumahdollisuus.

Kokoontuminen Vanhalinnan kahvion edessä klo 14. Luvassa luontopolku, Linnavuorella käynti, kahvittelua omin eväin (tai kahvioherkuin, kahvio ja museo auki klo 18 asti), museovierailumahdollisuus (aik. 7€, eläk. 5€, museokortti käy). Retken kesto n. 2 tuntia. Kahvila toimii kartanon kivijalassa. Sisäänkäynti museokaupan ovesta. Asioidessasi kahvilassa ja museokaupassa sinun ei tarvitse maksaa sisäänpääsymaksua kivijalkakerroksen näyttelyyn.

Mukaan voi tulla suoraan paikan päälle tai esim. fölibussilla nro 6, joka kulkee n. 20-30 min välein Lietoon. Jää pois Vanhalinnan pysäkillä. Siitä alikulun alta ja jatka tietä suoraan läpi asumisalueen niin tulet n. 500 m jälkeen kartanolle. Katso tarkemmat tiedot föli-reittioppaasta.

Ilmoittaudu yksinasuvien retkipuhelimeen tiistaihin 2.7. mennessä tekstiviestillä 0449120322. Heidi kuittaa viestisi.

Retken vetäjinä vapaaehtoisvetäjät Minna ja Timo.

Huom. säävaraus!

Lisätietoja Liedon Vanhalinnasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä