Tervetuloa Henrikinseurakunnan omille sivuille

Ihania uutisia:
Henrikinseurakunnan edustaja, seurakuntaneuvoston jäsen Maria Lahtinen (Maija) on valittu tuomiokapitulin maallikkojäseneksi seuraavaksi
nelivuotiskaudeksi.
Kirkkojärjestyksen 4 luvun 14 §:n 2 momentin mukaan hiippakuntavaltuuston maallikkojäsenet valitsevat tuomiokapitulin maallikkojäsenen (1) ja varajäsenet (2) neljäksi vuodeksi kerrallaan.
Paljon Onnea Maija!

Työntekijöiden ajatelmia...

Olenko muistanut kiittää silmistä?
Siitä, että näen, katselen, havaitsen, erotan värit ja muodot.

Olenko muistanut kiittää nenästä?
Siitä, että pystyn haistamaan, haistelemaan, vainuamaan, tunnistamaan tuoksuja.

Olenko muistanut kiittää ihosta?
Siitä, miten se reagoi kosketukseen, miten tuntee auringon poltteen ja viileän veden.

Olenko muistanut kiittää korvista?
Siitä, että voin kuulla ja kuunnella, havaita luonnon äänet ja liikenteen melun.

Olenko muistanut kiittää suusta?
Siitä, että maistan monenlaisia makuja ja aistin niiden herättämiä muistoja.

Jumala, aistien luoja, anna minun havaita kaikki se hyvä ja kaunis, mitä ympärilläni on, ja iloita siitä.

✏ Anna-Kaisa Kallio

#henrikinseurakunta #töissähenrikissä #luomakunta #kevät #aistit #luontohengellisyys

Juhannus 2024

Vietämme juhannusta perinteiseen tapaan Henrikinkirkon pihalla perjantaina 21.6. klo 16 alkaen juhannusetkoilla.
Grillailemme makkaraa lähetystyön hyväksi. Klo 17 jatkamme juhannuslaulajaisilla, jotka päättyvät juhlalliseen lipunnostoon.

mukana myös Anssi ja Oka

Lauantaina 22.6. klo 14 Rukoushetki ja ehtoollinen, Pätsi ja teologiharjoittelija Ulriika Huima

Kirkolla kokoontuu aktiivinen joukko vapaaehtoisia, kerhoja ja piirejä. Katso listasta mikä olisi juuri sinua kiinnostava kerho. Löydät viikkokalenterin täältä.

Uutiskirje

Haluamme pitää sinut ajan tasalla kaikista tuoreimmista tapahtumista, kerhoista ja konserteista! Siksi kutsummekin sinut tilaamaan uutiskirjeemme, joka tarjoaa sinulle joka kuukausi inspiraatiota ja hyödyllistä tietoa suoraan sähköpostiisi.

Rekisteröityminen on helppoa. Klikkaa vain alla olevaa linkkiä ja anna sähköpostiosoitteesi – niin olet mukana vain hyvissä kohtaamisissa.

Tilaa uutiskirje (creamailer.fi)

seurakunta- ja viestintäsihteeri