Tervetuloa mukaan!

Hän loistaa valona, hän säteilee kirkkautta, hohde verhoaa hänen suuren voimansa.

Hab. 3:4

KAARINAN KIRKKO

Voudinkatu 2

Messu su 16.6. klo 10 Toivo, Jussila

Konfirmaatiomessu su 16.6. klo 13 Niittynen, Rumpunen, Jussila

Messu su 23.6. klo 10 Savinainen, Husso

Konfirmaatiomessu su 30.6. klo 10 Savinainen, Husso -klo 13 Kesti, Husso

KUUSISTON KIRKKO

Linnanrauniontie 157

ke 12.6. klo 17.30 Suvi-illan ehtoollinen, Toivo, Husso

Juhannuksen sanajumalanpalvelus la 22.6. klo 10 Niittynen, Husso

Suvi-illan ehtoollinen ke 26.6. klo 17.30 Savinainen, Husso

PAPINHOLMAN NUORTENTALO

Leppäkertun kesäkahvila arkipäivisin 3.-19.6. klo 10-14. 19.6. juhannusjuhlat. Muskari klo 10.30, lounas klo 11 alkaen, niin kauan kuin ruokaa riittää. Mukavaa yhdessäoloa ja kesäpäivänviettoa.

MAARIAN PAPPILA

Juhannusjuhlat pe 21.6. klo 18  Maarian kirkolla ja pappilassa. Juhannusjuhlat alkavat Kansanlaulukirkolla, jonka jälkeen lipunnosto ja kuoromusiikkia kahvien kera pappilan pihassa. Kaarinan seurakunta vastaa tämän vuoden juhlista.

Bussikuljetus: klo 16.45 Piikkiön srk-keskus – Kuovinkadun toimintakeskus – Poikluomantie – Poikluoman seurakuntatalo – Pyhän Katariinan tie – Kaarinan kirkko klo 17.10 – Oskarinaukio – Kaarinantie – Verkakaari – Littoistentie – Uusi Littoistentie – Kaarinantie – Auranlaakson ABC – Maarian pappila. Paluumatkalle lähdetään n. klo 21. Maksu 6 euroa maksetaan juhlissa.

Tavoitat meidät puhelimella, sähköpostilla ja somessa. Seuraa ilmoittelua ja viestintäämme.

Diakonian puhelinpäivystys  tiistaina klo 9-11 numerossa  040 3417180

Yhteisvastuu-lahjoitusbanneriLinkki avautuu uudessa välilehdessä