​​​​​​​Nettikonsertteja ja lähtösaarna Maarian seurakunnassa

Oopperalaulaja Erik Rousin mestarikurssin oppilaiden konsertti 4.6., harmonikkataiteilija Mikko Luoman konsertti 12.6. sekä Kimmo Loukialan lähtösaarna 6.6.

Sävelet kaikuvat netin kautta koteihin, kun Maarian kirkosta lähetetään perjantaina 4.6. klo 17 oopperalaulaja Erik Rousin mestarikurssin oppilaiden konsertti. Turun kristillisellä opistolla pidetyn kurssin loppukonsertissa kuullaan opiskelijoiden kurssilla oppimaa. Konsertin pianistina toimii Hans-Otto Ehrström, juontajana Erik Rousi. Konsertti on katsottavissa netissä Maarian seurakunnan kotisivuilla, paikalle ei oteta yleisöä.

Lauantaina 12.6. klo 18 taas julkaistaan harmonikkataiteilija Mikko Luoman konsertti, joka on nauhoitettu Maarian kirkossa. Konsertin ohjelmassa kuullaan sekä klassista musiikkia Scarlattista Bachiin että modernimpaa musiikkia Mäntysaaren muodossa, kaikki harmonikalla soitettuna.

Sunnuntaina 6.6. Maarian seurakunnan jumalanpalveluksessa klo 10 jätetään hyvästit seurakunnan kappalaiselle Kimmo Loukialalle, joka jää eläkkeelle syksyllä. Eläkkeelle jäädessään Loukiala on työskennellyt Maarian seurakunnassa 40 vuoden ajan. Hänet vihittiin papiksi vuonna 1981. Jumalanpalvelukseen voidaan ottaa paikan päälle 50 seurakuntalaista. Tilaisuus myös striimataan suorana nettiin osoitteeseen maarianseurakunta.fi

Oopperalaulaja Erik Rousin mestarikurssin oppilaiden päätöskonsertti perjantaina 4.6. klo 17

Harmonikkataiteilija Mikko Luoman konsertti lauantaina 12.6. klo 18

Jumalanpalvelus ja Kimmo Loukialan lähtösaarna Maarian kirkosta sunnuntaina 6.6. klo 10.

Konsertit ja jumalanpalvelus osoitteessa maarianseurakunta.fi

Thu Jun 03 11:02:01 EEST 2021