Luento edunvalvojasta ja testamentista ystäväillassa

Varatuomari Marjo Valtonen on vieraana Mikaelin ystäväillassa maanantaina 30.9. klo 18 Mikaelin seurakuntakodilla (Puistok.13).
17 1_S.jpg

Marjo Valtonen pitää ilmaisluennon aiheesta ”Tarvitsenko edunvalvojavaltuutuksen tai testamentin?” Juridiikan asiantuntijana hän tuo esiin ne käytännön positiiviset vaikutukset, kun edunvalvoja- ja testamenttiasiat on mietitty hyvissä ajoin etukäteen.

Mikaelin ystävien ilta alkaa tuttuun tapaan kahvitarjoilulla ja luvassa on niin arpajaiset kuin tutustumista yhdistyksen hyväntekeväisyystyöhön. Illan isäntänä ja iltahartauden pitäjänä on toiminnanjohtaja Pasi Jaakkola. Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Ma 30.9. klo 18 Ystäväilta ”Tarvitsenko edunvalvojavaltuutuksen tai testamentin?” Mikaelin seurakuntakodissa, Puistokatu 13, sisäpiha. Vapaa pääsy.

Turun Mikaelinseurakunta 26.9.2019 / PJ, TH

2019-09-26 21:40:00.0