Hyvää juhannusta ja kesää

Ihanaa kaikkien Turun ja Kaarinan seurakuntien yhteistä juhannusjuhlaa vietetään perjantaina Maarian pappilan pihamaalla. Kesällä odottavat konsertit ja musiikkisarjat kuulijoita. 27.-30.6. Keskiajan Turku Tuomiokirkossa ilahduttaa.

Pioni kukassa.

Seurakuntien kesä on täynnä mukavia tapahtumia kaikenikäisille.

Perinteistä seurakuntayhtymän juhannusjuhlaa vietetään jälleen Maarian kirkossa ja pappilassa perjantaina 21.6. klo 18–21. Maarian kirkossa osallistutaan ensin kansanlaulukirkkoon. Kirkon jälkeen pappilan pihapiirissä vietetään itse juhlaa. Ohjelmassa on kahden kuoron esiintymiset, ukrainalaisista naisista koostuva Spivotsa Mrija- Laulava unelma laulaa ukrainalaista kansanmusiikkia ja bergeniläinen Bergen Cathedral girl choir on maineikas tyttökuoro. Juhlijat pääsevät itsekin laulaamaan yhteislauluja. Tämän lisäksi visaillaan. Tarjolla on pullakahvit ja myynnissä makkaraa Yhteisvastuun hyväksi.
Tänä vuonna juhannusjuhlan järjestelyistä vastaavat Kaarinan seurakunta ja Maarian seurakunta.

Etsi Turun ja Kaarinan seurakuntien juhannuksen ja kesän tapahtumat näiltä nettisivuilta tapahtumakalenterista tai vasemmalta "karusellista".

Siunausta ja iloa kesään!

(Seurakuntayhtymän viestintäpalvelut 20.6.2024 / PH)

Thu Jun 20 14:47:00 EEST 2024