Työikäiset yksinasuvat

Ihana lämpö, valo & kesä ❤️
Tervetuloa yhteisiin tapaamisiin ja tapahtumiin!

Iloa, toivoa ja uusia näköaloja! Luonnon ihmettelyä. Valaiskoon tietäsi Luojan huolenpito ja läsnäolo! ❤️

Oletko kiinnostunut viettämään aikaa yhdessä toisten yksinasuvien kanssa? Tervetuloa mukaan!
Tuomiokirkkoseurakunnassa järjestetään monenlaista toimintaa yksinasuville: asiantuntijaluentoja, karaoke- ja lautapeli-iltoja, kulttuurijuttuja, moniryhmäiltoja, ruokatreffejä, olkkari-iltoja 20-40-vuotiaille, pikadeittitapahtumia ym... Työikäisten yksinasuvien toimintaan ovat tervetulleita kaikki työikäiset - osallistujan ei tarvitse asua tuomiokirkkoseurakunnan alueella.
Tältä sivulta löydät ajantasaista tietoa tulevista tapahtumista, tiedot päivittyvät tarpeen mukaan, vähintään kerran kuukaudessa. Voit myös ottaa yhteyttä meihin työntekijöihin ja kysyä lisää!

Nähdään - Kaija ja Jenni

Tervetuloa mukaan!

Jaamme ajankohtaista tietoa kuukausittain infosähköposteina.
Voit tilata infokirjeen sähköpostiisi: kaija.jokinen@evl.fi
Tulethan tutustumaan, olet lämpimästi tervetullut!

Huomioi etukäteisilmoittautumiset 4.7. ja 27.7. retkipäiviin, sinkkuviikonloppuun 30.8.-1.9. haku on päättynyt, voit kysellä peruutuspaikkoja elokuun puolivälissä Kaijalta tai Jenniltä. Tutustu tarkemmin tapahtumakalenterin infoon!

(Päivitetty 10.6. 2024)

Diakoni Kaija Jokinen hymyilee ja nostaa peukkua Eerikinkadun Toimitalon ulko-ovella.
Diakoni Kaija Jokinen: Tervetuloa Toimitalolle Yxinasuvien työikäisten tapahtumiin!
Kuva kesäisestä tuomiokirkkotorista, pappi poseeraa tuomiokirkon mallin mukaan tehdyn maskotin kanssa.
Jenni-pappi ja tuomiokirkko