Isoskoulutuksen starttitapahtuma

pe 6.9. klo 16.00 – pe 6.9. klo 17.00

Kaarinan kirkko

Viime kesän rippikoululainen - nyt on isostoiminnan aika!

Tervetuloa aloittamaan isostoimintavuotta 2024-2025 yhdessä muiden viime kesän riparilaisten kanssa Kaarinan kirkon nolkkariin 6.9. klo 16.00 ​​​​​​​alkaen! Ensimmäisen tapaamisen päätteeksi voit jäädä myös viettämään yhteistä nuorteniltaa ja -messua nolkkariin ja kirkolle!

Kaarinan seurakunnan isoskoulutus antaa sinulle valmiudet toimia isostehtävissä Kaarinan ja muiden seurakuntien leireillä ja tapahtumissa ja lisäksi koulutuksen aikana opitaan paljon uutta sekä pidetään hillittömän hauskaa! Koulutus koostuu neljästä koulutuspäivästä, kolmesta viikonlopun mittaisesta koulutusleiristä sekä omatoimisesta osallistumisesta muuhun isostoimintaan.

Isostoimintakokonaisuudesta vastaa nuorisotyönohjaaja Tiia! Jos sinulla on kysyttävää isostoimintaan ja -koulutukseen liittyen, niin olethan rohkeasti yhteydessä. Nähdään iskossa!

• Nuorille Nuorille

Kaarinan seurakunta