Maarian seurakunnan vapaaehtoisten virkistyspäivä

la 31.8. klo 9.00 – la 31.8. klo 16.00
Taustalla metsäpolku ja etualalla kaksi kättä, jotka muodostavat sydänkuvion

Sinapin leirikeskus

Ilmoittautuminen alkaa Mon Aug 05 09:00:00 EEST 2024

Lämpimästi tervetuloa Maarian seurakunnan Vapaaehtoisten virkistyspäivään lauantaina 31.8.2024 klo 9-16 Sinapin leirikeskukseen!

Päivä sisältää yhteistä ohjelmaa, aamupalan, lounaan ja päiväkahvin, sauna- ja uintimahdollisuus.

Tulo ja meno omin kyydein.

Ilmoittautumisen yhteydessä nimi, puhelinnumero ja mahdolliset ruokavaliot.

Ilmoittautuminen ajalla 5.-14.8.2024.

Lisätietoja: inkeri.puputti @ evl.fi, katariina.ottosson @ evl.fi, pike.pikander @ evl.fi

Alueellinen diakoniatyö, ruokajaot

Puhelinaika ma-ke klo 12-14

kappalainen

Jumalanpalveluselämä, vapaaehtoistoiminta

Teen työtä kappalaisena Maarian seurakunnassa. Vastuualueinani ovat jumalanpalveluselämä ja vapaaehtoistyö, erityisesti Johannesmessu sekä Levon messu.

Vapaa-ajalla ulkoilen mielelläni luonnossa, laulan Verbum Sonans -kuorossa, koetan ylläpitää nykyheprean osaamista lukemalla ja kuuntelemalla sekä pitämällä yhteyksiä israelilaisiin ystäviini. Myös uiminen lämpimissä ja kylmissä vesissä on virkistävää!

Minut saa iloiseksi ihmisten avoimuus ja aitous. Yhdessä tekeminen ja elämän jakaminen. Ja kukat ja linnut ja koko ihmeellinen Luojan luoma luonto! Sokerina pohjalla: pidemmillä vapailla matkaan kotiseudulle Pohjois-Karjalaan.

"Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme." (Apt.t. 17:27-28)