Merellinen jumalanpalvelus Kuusiston linnanraunioilla

su 9.6. klo 12.30

Linnanrauniontie 634

Bussi 1 linnanraunioille. Lähtö klo 11:30 Ravattulan Citymarket - Kaarinantie - Menninkäisenkatu - Littoistenjärventie - Monitoimitalo - Littoistentie - Verkakaari - Kaarinantie – Littoisten yritystalon pysäkki klo 11.45 - Krossinkatu - Nummenniityntie - Jumpurintie - Kaarinantie - Voivalantie - Oskarinaukio - Kaarinan kirkko klo 12:00- Hovirinnantie - Kartanontie - Paraistentie - Kuusiston kirkko – Kuusiston linnanrauniot. Paluu noin kello 14:30 alkaen samaa reittiä Bussi 2 linnanraunioille Lähtö klo 11:45 Kuovinkadun päiväkoti – Poikluomantie – Poikluoman seurakuntatalo – Pyhän Katariinan tie – Vaakunatie – Kartanontie – Hovirinnantie – Kaarinan kirkko klo 12:00– Oskarinaukio – Paraistentie – Kuusiston kirkko - Kuusiston linnanrauniot. Paluu noin kello 14:30 alkaen samaa reittiä.

Jumalanpalveluksen toimittavat Tatu Kuoppala ja SUMU Ensemble, kahvit. Yhteistyössä Kaarina-Seuran ja Kuusiston piispanlinnan vierailukeskuksen kanssa.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Linkki avautuu uudessa välilehdessä