Reipasta liikuntaa senioreille

Löydä paikkasi tuolijumpasta tai pilateksesta. Mukana olleet kiittävät toimintaa ja sanovat, että tämä yksi viikon kohokohdista.

Kehonhuolto

Kehonhuollossa käytetään kehon omaa painoa apuna. Jokaiselle sopivin rauhallisin ja hallituin liikkein saadaan voimaa sekä liikkuvuutta koko kehon alueelle. Liikkeet pystyt toteuttamaan omaan kuntoosi nähden joko kevyemmin tai haastavammin. Kehität samalla sekä voimaa että huollat kehoasi liikkuvuusharjoitusten avulla. Lopuksi hiljennymme rentoutumishetkeen musiikin ja päivän Sanan äärellä. Mukaan tarvitset kevyet ja joustavat vaatteet, jumppa-alustan sekä juomapullon.

Kehonhuollon syyskausi alkaa ma 2.9. ja jatkuu 16.12. asti. Syyskauden kausimaksu on 65 €  (15 krt) ja se maksetaan ensimmäisellä jumppakerralla käteisellä tai MobilePay:lla. Valitettavasti pankkikorttimaksumahdollisuutta ei ole. Rahastaja on paikalla vielä myös toisella kerralla, mikäli et pääse mukaan aloituskertaan. Jos tulet mukaan jumppaamaan myöhemmin syksyllä, ole maksusta sopimiseksi yhteydessä Heli Ojalaan (040-3417396).

Suikkilan seurakuntakoti ma (2.9.-16.12.) klo 10-11

Lämpimästi tervetuloa!

Tuolijumppa

Tervetuloa jumppaamaan yhdessä! Jumppatuokion kesto 45 min ja hinta 3 euroa/kerta. Jumpan ohjaa fysioterapeutti Stina Carpelan. Jumpan jälkeen on yhteinen hartaus- ja kahvihetki. Hartauden käy pitämässä vaihtuva seurakunnan työntekijä; pappi, kanttori tai diakoni. Halutessasi voit osallistua myös vain jumppaosuuteen. Tuolijumppien syyskausi alkaa viikolla 36. Syyskausi päättyy ke 11.12. klo 12 Mikaelin seurakuntakodilla järjestettävään yhteiseen jouluiseen messuun ja puurojuhlaan. Suikkilasta ja Paakarlasta on tilaisuuteen ilmainen bussikuljetus (lisätietoja Heli Ojala, 040-3417396)