Tarvitsetko pikku helppiä?

PikkuHelppi tarjoaa pienten lasten vanhemmille omaa aikaa sekä tukea arjen ja arkirutiinien hallintaan. PikkuHelppi tukee vanhemmuutta kokonaisvaltaisesti ja auttaa perhettä pienissä asioissa ja askareissa mm. lastenhoitoapuna.

PikkuHelppi toimii perheen kotona, ulkona tai seurakuntataloilla. Helppiaika on kaksi tuntia ja niitä on saatavissa arkipäivisin. Toiminta on maksutonta. PikkuHelppiä saatavissa max. 4 kertaa/perhe. PikkuHelpissä työntekijöinä ovat Seurakuntayhtymän lastenohjaajat ja Martin seurakunnan perhetyöntekijä.

PikkuHelppi puhelimeen voit soittaa tai lähettää viestin, jos kaipaat lisätietoa PikkuHelpistä tai haluat varata ajan. Puhelimeen vastataan arkipäivisin. Jos puheluusi ei heti vastata, niin numeroosi soitetaan lähipäivinä. Aamupäivän helppiaika on n. klo 9-11 ja iltapäivän n. klo 13-15.

Kesällä PikkuHelppiä 24.-28.6. ja 1.-3.7.

Yhteystiedot

PikkuHelpistä voit kysyä lisää tai varata kesälle ajan numerosta p. 040 3417617. Puhelimeen pyritään vastaamaan, kun muut työtehtävät sen sallivat.

Syyskauden PikkuHelppi päivät ja puhelinnumerot päivitetään tähän elokuussa viikolla 32.

Janette ja Maarit p. 040 3417617

• Varhaiskasvatuksen ohjaaja Mirka Metso p. 040 341 7297, mirka.metso@evl.fi