Vauvojen ja taaperoiden värikylpy syksyllä 2024

Värikylpy on perheen pienimmille suunnattu kuvataidetoiminnan muoto. Maalaustyöpajoissa kaiken toiminnan keskiössä on lapsi ja vanhemman kiireetön yhdessäolo hänen kanssaan.

Työpajoissa tutkimme ja ihmettelemme erilaisia värejä ja materiaaleja kaikki aistit huomioiden ja iloitsemme yhteisestä tekemisen prosessista. Vaihtuvien teemojen, materiaalien ja musiikin kautta rikastutamme pienen lapsen kokemusmaailmaa. Värikylpy on kiireettömän yhdessäolon, iloisen leikin, uusien elämysten ja ihmettelyn paikka!

Vauvojen värikylpyryhmä on tarkoitettu 4–12 kuukauden ikäisille vauvoille yhdessä vanhemman kanssa. Taaperoiden värikylpyryhmä on tarkoitettu 1–2-vuotiaille taaperoille yhdessä vanhemman kanssa. Ryhmien ikärajat ovat viitteellisiä ja suhtaudumme niihin joustavasti. Henrikin värikylpyryhmiin otetaan 8 lasta ja yksi huoltaja lapsen kanssa.

Ryhmät kokoontuvat viisi kertaa. Osallistumismaksu 35€ tästä kokonaisuudesta.

Värikylvyn suuren kysynnän vuoksi toivomme, että ilmoittaudutte syksylle vain yhdelle kurssille, jotta mahdollisimman moni pääsisi mukaan värikylpyryhmään.

Haku syksyn 2024 värikylpyryhmiin alkaa ma 5.8.

Syksyllä 2024 värikylpy ryhmät kokoontuvat perjantaisin Henrikin kirkolla.

Henrikinkirkon värikylpyryhmät kokoontuvat perjantaisin os. Peltolantie 2, taaperot 1-2-vuotiaat klo 10.00-11.00 ja vauvat 4-12 kk klo 13.00-14.00.

VÄRIKYLPYKERRAT syksyllä 2024

• Vauvojen ja taaperoiden värikylpykerrat elo-syyskussa 23.8., 30.8., 6.9., 13.9. ja 27.9.  HUOM! Ryhmää ei ole 20.9.2024.
  • Vauvojen ja taaperoiden värikylpykerrat loka-marraskussa 25.10., 1.11., 8.11., 15.11. ja 22.11.

Haku syksyn ryhmiin alkaa 5.8. klo 10.00 ja haku päättyy 18.8.

Tässä ilmoittautumislinkki elo-syyskuun vauvojen värikylpyryhmään.

Tässä ilmoittautumislinkki elo-syyskuun taaperoiden värikylpyryhmään.

Tässä ilmoittautumislinkki loka-marraskuun vauvojen värikylpyryhmään.

Tässä ilmoittautumislinkki loka-marraskuun taaperoiden värikylpyryhmään.

Värikylpytiedustelut: tiia.hovi@evl.fi tai marianna.koskela@evl.fi (Henrikinkirkon värikylpy)

Tiedustelut: varhaiskasvatuksen ohjaaja Jasmin Nisunen jasmin.nisunen@evl.fi

Värikylpy