Yhdessä perhekerhoon!

Perhekerhoissa ja vauvakahviloissa on mahdollisuus kohdata muita lapsiperheitä – keskustella ja jakaa asioita ja kuulumisia. Tutustumaan voi tulla jo odotusaikana.

Toimintaa järjestävät paikallisseurakuntien työntekijät yhdessä yhteisen kasvatustyön lastenohjaajien kanssa. Toiminnassa yhteistyötahoina ovat Turun kaupungin varhaiskasvatus ja MLL. Mukaan voi tulla ilman ikärajoitusta, silloin kun itselle sopii. Toiminta on maksutonta.

Kesällä osa perhekerhoista ja perhekahviloista on tauolla. Syksyn tiedot päivitetään tänne elokuussa.

Kesä 2024

Katso seurakuntien kesän perhekerhot ja perhekahvilat tapahtumakalenterista.

Skappeli, kauppakeskus Skanssi, toinen kerros. Skappeli auki ma-pe. Katso ajankohtainen ohjelma ja tarkemmat aukioloajat Facebook-sivulta. Skappeli auki 3.6.-31.7.2024

Perhekerho
// ]]>