Kevään ja kesän tapahtumia

18.5 retki Särkänniemeen

22.5 ja 23.5  klo 18 ja 19 Kouluunlähtevien siunauskirkot

26.5 Kesänavausjuhla Papinholman seurakuntatalolla.

28.5 klo.18 Perheiden suvivirsikirkko eli "unelmien kesäloma"-kirkkohetki. Kirkkohetki ennen kesälomille jäämistä, minkä ovat alakouluikäiset suunnitelleet yhdessä "unelmien kesäloma" ympärille. Näyttelemässä alakouluikäisten teatterikerho. Livemusiikkia sekä yhteislauluja mukana myös hetkessä. Jälkeenpäin kesäinen kahvitteluhetki.

5.6. Kesäkekkerit Kaarinan kirkolla klo.17.30-19.30. Tapahtumassa mukana spr:n nallesairaala, Igin hattara, Kaarinan nuorisopalvelut sumopukujen ja nugipagun kanssa, partiolippukunta Rantakaarinat paistavat lettuja, Gimalletta tekee glittertatuointeja, kesäinen kahvila ja kesäistä live-musiikkia. Kesäkirppistä ja kesämyyjäiset. Myyntipöytä maksaa 5 euroa, minkä tuotto menee alakouluikäisten ystävyysseurakuntamatkan(Bergeniin) tukemiseen.

3.-19.6  klo 10-14 Leppäkertun kesäkahvila, Papinholma, 19.6  klo 10-14 Juhannusjuhlat(tarkempia tietoja näistä Jaana Engströmiltä jaana.engstrom@evl.fi).

Tarkempia lisätietoja tapahtumista Anetelta puh.040 341 7175 tai anette.wikstrom@evl.fi