Viikkotoiminta

Avoin viikkotoiminta on kaikille ilmaista eikä mukaan tarvitse ilmoittautua, riittää että tulet paikalle! Mainoksissa on erikseen mainittuna, jos tapahtumaan vaaditaan ilmoittautuminen. Viikkotoimintaa tapahtuu pääasiassa Kaarinan kirkon Nolkkarissa. Tule rohkeasti mukaan!

Nolkkarit ja nuortenillat

Nolkkari on auki hengailua varten joka maanantai 2.9. alkaen! Pienten (4.-7. luokkalaisten) nolkkari on klo 13.00-16.00 ja isojen (8. luokkalaisten ja vanhempien) nolkkari siihen perään klo 17.00-20.00. Nolkkarissa ei ole yhteistä ohjelmaa, vaan voit tulla viettämään rennosti aikaa kavereiden tai meidän työntekijöiden kanssa.

Nolkkarin nuortenilta ​​​​​​​on joka perjantai 6.9. alkaen! Nuortenillat on tarkoitettu ripari-ikäisille ja sitä vanhemmille nuorille sekä nuorille aikuisille. Nuortenillassa on aina jokin yhteinen kokoava ohjelma sekä paljon vapaata hengailuaikaa. Kerran kuussa nuortenillan aikana on myös aina nuortenmessu!

Voit tulla paikalle hengailemaan, hörppäämään kupin kahvia tai teetä, syömään, höpöttelemään, pelailemaan, soittelemaan, tekemään läksyjä, oleilemaan tai muuten vaan notkumaan. Ota mukaan kavereita tai tule tänne etsimään uusia!

Nuortenmessut

Nuorten iltamessun suunnittelevat sekä toteuttavat nuoret ja nuortenmessu on avoin kaikille. Messussa lauletaan riparilta tuttuja Nuoren seurakunnan veisukirjan lauluja ja pönötystä on luvassa hieman sunnuntain messua vähemmän. Sopivan rento meno -takuu!

Syksyn nuortenmessut Kaarinan kirkossa joka kuun ensimmäinen perjantai klo 18.00:
6. syyskuuta, 4. lokakuuta ja 1. marraskuuta

Haluaisitko sinä tulla mukaan tekemään yhteistä nuortenmessua? Osaatko lukea tai kirjoittaa? Soittaa tai laulaa? Nostaa tavaroita? Käyttää tietokonetta? Keittää kahvia? Jokaiselle löytyy oma tehtävä! Ota rohkeasti yhteyttä nuorisotiimiin ja tule tekemään yhteistä messua!

Bändi- ja musiikkitoiminta

Kaarinan seurakunnan bänditoiminnasta saat lisää tietoa nuorten musiikkisivulta ja suoraan Jensiltä, ole rohkeasti yhteydessä!

Lautapelikerho

Littoisten seurakuntatalolla tiistaisin klo 18-21.

nuoria istumassa sohvalla papinholmassa