Tuomiokirkon muskariolkkari

ti 23.4. klo 10.15 – ti 23.4. klo 10.45
Kuvassa muskarin maskottipehmonallet istuvat Tuomiokirkon kastepuun edessä keinulampaiden päällä.

Turun tuomiokirkko

Tervetuloa muskariolkkariin! Muskarin jälkeen tarjolla kupillinen kuumaa ja rentoa yhdessäoloa. Halutessasi voit ottaa omat eväät mukaan.

Toiminta on maksutonta ja avointa, ei ennakkoilmoittautumista. Muskari toimii pääasiassa kirkkosalissa. Joskus kokoonnumme Tark’ampujan kappelissa, ohjaamme teidät aina oikeaan paikkaan. Muskarissa musisoimme monipuolisesti lorutellen, rytmitellen, liikkuen ja rytmisoittimia soitellen. Muskaria ohjaavat lastenohjaajat Merja Forsman ja Niina Toivonen, mukana myös Tempo-panda ja Leo-nalle.
HUOM! Muskaria ei ole 17.10. Syyskauden viimeinen muskarikerta on tiistaina 12.12.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä